U organizaciji Turističke zajedniceMeđimurske županije i Međimurske županije u suradnji s DMK Etno Art Travel
agencijom u veljači - mjesecu ljubavi, a povodom obilježavanja Europske godine
kulturne baštine od 9. do 13. veljače, održava se promocija kulturne baštine i
turističke ponude Međimurja.
Promocija će se održati u
Hrvatskoj kući – Materina priča, tradicijski uređenom izložbenom prostoru u
Preradovićevoj 31 u Zagrebu, pod nazivom - „Ljubav se ne trži niti ne kupuje“…
Već ju otvorenim srcem Međimurje daruje!
„Ljubav se ne trži niti ne
kupuje“, jedinstveni je događaj u trajanju od pet dana, kako bi stručna javnost
i svi ljubitelji kulture i tradicije spoznali potencijal Međimurja i njezine raznolike
ponude.
Sam pojam kulturne baštine
vezan je uz pojam kulturnog turizma kao jedan od najsnažnijih resursa te osim
što ona daje autentičnost destinaciji, čini ju prepoznatljivom i drukčijom i
upravo na tome se temelji konkurentska prednost u odnosu prema drugim
destinacijama.
„Danas je kultura turistička atrakcija koja se nudi turistima koji traže odmor, iskustvo i doživljaj, dok
je baština ta koja u najvećoj mogućoj mjeri u funkciji turizma može pružiti
maksimalne ekonomske efekte. Kultura i baština važni su čimbenici za održivi
razvoj jer pridonose produženju turističke sezone, kao i povećanju svijesti
turista i lokalne zajednice o očuvanju i zaštiti naših bogatih resursa. Kultura osim što uključuje
duhovnu razinu - norme i vrijednosti, uključuje i materijalnu razinu - proizvod
čovjekova ponašanja, djelovanja te načina života. Stoga je posebno važno da našim
mlađim naraštajima, kao i domaćim i inozemnim turistima predstavimo tu bogatu materijalnu
i nematerijalnu povijesnu, estetsku, znanstvenu, etnološku i antropološku
vrijednost naše međimurske kulture. Upravo kroz promociju i prenošenje znanja,
vještina i usmene tradicije s generacije na generaciju kroz zabavno i
edukativno iskustvo, mnogobrojne skupine gostiju doživjet će je u potpunosti u
interakciji s našom bogatom prirodom.“ – kazala je Tatjana Martinjaš,
voditeljica DMC Etno Art Travel agencije.
Na ovogodišnjoj promociji
predstavit će se više od 50 - ak izlagača i predavača iz Međimurja, a svoja
vrata za stručnu javnost otvaraju 9. veljače u 14.00 sati.
Na predstavljanje turističkih
potencijala Međimurja dobrodošla je stručna javnost, predstavnici
ministarstava, veleposlanstva i diplomatskih predstavništva, predstavnici turističkih
i marketinških agencija, predstavnici zajednice kulturnog turizma pri HGK, turistički
voditelji i pratitelji, mediji, umirovljenici, roditelji i djeca, predškolske i
školske ustanove, ali i svi drugi zaljubljenici u kulturu i prirodu, bilo da
dolaze zbog profesionalnih, edukativnih ili informativnih razloga. Mnogobrojni
prisutni izlagači i predavači predstavit će svoje turističke potencijale, koji
su kroz sve ove godine potvrdili kvalitetu svojih proizvoda i usluga upravo kod
mnogobrojnih posjetitelja na samoj destinaciji.
Nakon Zagreba, nastavak
promocije i izložbe kulturne baštine i turističke ponude Međimurja nastavit će
se u restoranu Međimurski dvori u Lopatincu.
Izložba se otvara 17. veljače u 11.00 sati, a moći će se razgledati svaki
vikend do 25. ožujka, subotom od 11.00 do 22.00 sata te nedjeljom od 11.00 do
20.00 sati.
Više informacija o našoj
destinacijskoj menadžment kompaniji i programima koje nudimo za sve dobne
strukture u našem bogatom Međimurju, slobodno pogledajte na linku: http://www.etnoart-travel.com/hr/ ili Facebooku: https://www.facebook.com/EtnoArtTravel/
Program promotivnih aktivnosti: BESPLATAN ULAZ
Foto: Etno Art Travel
Primjedbe
Objavi komentar